Αυτή η διαδικτυακή τοποθεσία χρησιμοποιεί cookie, για να διασφαλίσουμε ότι σας παρέχουμε τη καλύτερη δυνατή εμπειρία στη διαδικτυακή τοποθεσία μας. Χρησιμοποιούμε επίσης cookie για την απομνημόνευση των ρυθμίσεων σας και τη συλλογή στατιστικών στοιχείων Διαδικτύου. Αν δεν συγκατατίθεστε στην αποστολή cookie στη συσκευή σας, αλλάξτε αναλόγως τις ρυθμίσεις του προγράμματος περιήγησής σας. Αν αποδέχεστε την αποστολή cookie στη συσκευή σας, κάντε κλικ στο «Συνέχεια». Σημειώστε ότι μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις cookie του προγράμματος περιήγησής σας οποιαδήποτε στιγμή, απενεργοποιώντας ορισμένα ή όλα. Για πιο λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τα cookie που χρησιμοποιούμε, ανατρέξτε στην «Πολιτική για τα cookie».

Συμβουλές

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε ακόμα για τα ελαστικά μοτοσικλετών..

01 Μαΐου 2012

Valentino Rossi

Περισσότερες πληροφορίες επάνω σε πολλές ακόμα ερωτήσεις που ίσως έχετε σχετικά με τα ελαστικά μοτοσικλετών Bridgestone ή γενικά σχετικά με τα ελαστικά μοτοσικλετών!

Ελάχιστο βάθος πέλματος ελαστικού
Τα υπερβολικά φθαρμένα ελαστικά είναι περισσότερο επιρρεπή σε τρυπήματα και ανωμαλίες στο δρόμο. Πάντα να αντικαθιστάτε ένα ελαστικό προτού φτάσει στο ελάχιστο νόμιμο βάθος πέλματος που ισχύει στη χώρα σας. Τα ελαστικά μοτοσικλετών Bridgestone διαθέτουν δείκτη φθοράς πέλματος στη μορφή μιας μικρής μπάρας ή ράχης που βρίσκεται στα αυλάκια του κάθε ελαστικού.

Διάκενο
Οι φυγόκεντρες δυνάμεις και η θερμότητα που παράγεται από ένα ελαστικό κατά την οδήγηση μπορεί να προκαλέσουν αύξηση της συνολικής διαμέτρου του ελαστικού. Το φαινόμενο αυτό είναι εντονότερο στα συμβατικά ελαστικά παρά στα ράντιαλ. Πάντα να φροντίζετε να υπάρχει αρκετό διάκενο ανάμεσα στο ελαστικό και τα άλλα μέρη της μοτοσικλέτας όπως ο λασπωτήρας, η αλυσίδα, το ψαλίδι και άλλα στοιχεία της.

Σπινάρισμα των ελαστικών σας
Το σπινάρισμα για να ξεκολλήσετε τη μοτοσικλέτα από τη λάσπη, τον πάγο, το χιόνι ή τα βρεγμένα χόρτα ενδέχεται να είναι επικίνδυνο. Το ελαστικό που σπινάρει με ένδειξη ταχυμέτρου άνω των 55 χλμ/ώρα μπορεί να φτάσει σύντομα σε ταχύτητα ικανή να αποσυνθέσει το ελαστικό αναπτύσσοντας εκρηκτική δύναμη. Υπό ορισμένες συνθήκες, ένα ελαστικό μπορεί να σπινάρει με ταχύτητα διπλάσια από εκείνη που απεικονίζεται στο ταχύμετρο. Κάτι τέτοιο θα μπορούσε να προκαλέσει σοβαρό ή θανάσιμο τραυματισμό σε περαστικούς ή το συνεπιβάτη, και σοβαρή ζημιά στη μοτοσικλέτα. Ποτέ μη σπινάρετε ένα ελαστικό με ένδειξη ταχυμέτρου άνω των 55 χλμ/ώρα.

Ακτίνες τροχών και ακτινωτοί τροχοί
Να ελέγχετε τακτικά τις ακτίνες των τροχών της μοτοσικλέτας σας. Οι σπασμένες ή λασκαρισμένες ακτίνες μπορεί να έχουν σαν συνέπεια το κοσκίνισμα των τροχών με αποτέλεσμα αστάθεια της μοτοσικλέτας και πρόωρη φθορά των ελαστικών. Ελέγξτε την κατάσταση της εσωτερικής ταινίας της ζάντας. Μια ακτίνα που προεξέχει προς τα μέσα μπορεί να προκαλέσει βλάβη στον αεροθάλαμο και κλατάρισμα του ελαστικού.

Αποθήκευση ελαστικού (και οχήματος)
Τα ελαστικά ή / και τα οχήματα θα πρέπει να φυλάσσονται σε κλειστό χώρο, σε δροσερό και ξηρό σημείο στο οποίο να μην υπάρχει πιθανότητα συγκέντρωσης υγρασίας ή νερού μέσα στα ελαστικά. Τα ελαστικά ή / και τα οχήματα θα πρέπει να βρίσκονται μακριά από ηλεκτρογεννήτριες και κινητήρες καθώς και πηγές θερμότητας όπως σωλήνες μεταφοράς νερού. Οι επιφάνειες αποθήκευσης θα πρέπει να είναι καθαρές και απαλλαγμένες από γράσο, βενζίνη και άλλες ουσίες οι οποίες ενδέχεται να προκαλέσουν αλλοίωση του καουτσούκ. Η ακατάλληλη φύλαξη μπορεί να προκαλέσει βλάβη στα ελαστικά, τέτοια που να μην είναι εμφανής με το μάτι αλλά παρόλα αυτά να συντελέσει στην αστοχία τους.

Λάδι, γράσο και βενζίνη
Το καουτσούκ μπορεί να αλλοιωθεί εάν αφεθεί εκτεθειμένο σε οποιοδήποτε από αυτά τα υλικά και για οποιοδήποτε χρονικό διάστημα. Χρησιμοποιήστε καθαρό και νοτισμένο πανί για να αφαιρείτε τακτικά αυτά τα χημικά από το ελαστικό, είτε η μοτοσικλέτα χρησιμοποιείται είτε είναι φυλαγμένη.

Ελαστικά και ζάντες
Να φροντίζετε πάντοτε να επιλέγετε τη σωστή διάσταση και κατασκευή ελαστικού ανάλογα με τη διάσταση της ζάντας και τις προδιαγραφές του κατασκευαστή. Πάντοτε να επιθεωρείτε τον τροχό για φθορές πριν από την τοποθέτηση του ελαστικού.

Πλαϊνά και περιποίηση
Χρησιμοποιήστε ήπιο σαπούνι και νερό για να καθαρίσετε τα πλαϊνά, τις λευκές λωρίδες ή τα ανάγλυφα λευκά γράμματα και στη συνέχεια ξεβγάλτε με νερό της βρύσης. Ποτέ μην απλώνετε άλλα υλικά, καθαριστικά ή προϊόντα περιποίησης για να βελτιώσετε την εμφάνιση των πλαϊνών. Αυτές οι ουσίες ενδέχεται να προκαλέσουν αλλοίωση των χαρακτηριστικών της γόμας και να απομακρύνουν το όζον που περιέχεται μειώνοντας την αντίσταση του ελαστικού στις καιρικές συνθήκες

Δοκιμές σε δυναμόμετρο
Τα δυναμόμετρα ασκούν τοπικά ακραίες δυνάμεις στα ελαστικά μοτοσικλετών, προκαλώντας μερικές φορές μη εμφανείς βλάβες στην κατασκευή του ελαστικού. Είναι πιθανόν αυτές οι βλάβες να επιφέρουν σε κάποιο σημείο την αστοχία του ελαστικού. Ποτέ μη χρησιμοποιείτε ένα ελαστικό χρήσης σε δρόμο, για track day ή για χρήση εκτός δρόμου εάν έχει εφαρμοστεί σε δυναμόμετρο. Εάν πρόκειται να κάνετε δυναμομέτρηση, προτείνουμε να χρησιμοποιήσετε μόνο ελαστικά που προορίζονται ούτως ή άλλως για απόσυρση, τα οποία στη συνέχεια θα αφαιρεθούν από τη μοτοσικλέτα αμέσως μετά τη δυναμομέτρηση.

Περισσότερες πληροφορίες επάνω σε πολλές ακόμα ερωτήσεις που ίσως έχετε σχετικά με τα ελαστικά μοτοσικλετών Bridgestone ή γενικά σχετικά με τα ελαστικά μοτοσικλετών!