Αυτή η διαδικτυακή τοποθεσία χρησιμοποιεί cookie, για να διασφαλίσουμε ότι σας παρέχουμε τη καλύτερη δυνατή εμπειρία στη διαδικτυακή τοποθεσία μας. Χρησιμοποιούμε επίσης cookie για την απομνημόνευση των ρυθμίσεων σας και τη συλλογή στατιστικών στοιχείων Διαδικτύου. Αν δεν συγκατατίθεστε στην αποστολή cookie στη συσκευή σας, αλλάξτε αναλόγως τις ρυθμίσεις του προγράμματος περιήγησής σας. Αν αποδέχεστε την αποστολή cookie στη συσκευή σας, κάντε κλικ στο «Συνέχεια». Σημειώστε ότι μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις cookie του προγράμματος περιήγησής σας οποιαδήποτε στιγμή, απενεργοποιώντας ορισμένα ή όλα. Για πιο λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τα cookie που χρησιμοποιούμε, ανατρέξτε στην «Πολιτική για τα cookie».

Συμβουλές

Στρώσιμο νέων ελαστικών μοτοσικλέτας

07 Μαΐου 2012

Valentino Rossi

Προκειμένου τα ελαστικά σας να έχουν τη βέλτιστη απόδοση, η Bridgestone συνιστά οπωσδήποτε να οδηγείτε πολύ προσεκτικά κατά τα πρώτα 200 χλμ. για να στρώσουν και να «καθίσουν» τα ελαστικά επάνω στη ζάντα. Έτσι η επιφάνεια του πέλματος «αγριεύει» όσο πρέπει για να λειτουργήσει σωστά.

Προκειμένου τα ελαστικά σας να έχουν τη βέλτιστη απόδοση, η Bridgestone συνιστά οπωσδήποτε να οδηγείτε πολύ προσεκτικά κατά τα πρώτα 200 χλμ. για να στρώσουν και να «καθίσουν» τα ελαστικά επάνω στη ζάντα. Έτσι η επιφάνεια του πέλματος «αγριεύει» όσο πρέπει για να λειτουργήσει σωστά.

Στη συνέχεια τα ελαστικά θα πρέπει να ελέγχονται για να διαπιστωθεί η σωστή εφαρμογή και η πίεσή τους. Μετά από αυτή την αρχική περίοδο, μπορούν να αυξάνονται σταδιακά οι κλίσεις καθώς και οι δυνάμεις επιτάχυνσης και φρεναρίσματος. Να θυμάστε ότι το ελαστικό λειτουργεί πιο αποδοτικά αφού φτάσει τη θερμοκρασία λειτουργίας του.

Αμέσως μετά την τοποθέτηση των ελαστικών, θα πρέπει να αποφεύγονται η απότομη επιτάχυνση, το απότομο φρενάρισμα και το στρίψιμο με μεγάλη ταχύτητα. Έτσι ο αναβάτης θα μπορέσει να προσαρμοστεί στην αίσθηση και τα χαρακτηριστικά οδικής συμπεριφοράς των νέων ελαστικών. Συνιστάται επίσης αμέσως μετά την τοποθέτηση ενός νέου ελαστικού, ο έμπορος ή ο αυτός που έχει αναλάβει την τοποθέτηση να εξασφαλίσουν ότι η επιφάνεια του πέλματος δεν έχει "ρυπανθεί" με οποιονδήποτε τρόπο (π.χ. από την τοποθέτηση περίσσειας λιπαντικού). Συνιστάται επίσης η επιφάνεια του πέλματος να «γυαλίζεται» με ένα στεγνό πανί στην περίμετρο. Φροντίστε επίσης να έχει αφαιρεθεί η ετικέτα πριν από τη χρήση.

Ανακεφαλαιωτικά, το στρώσιμο των ελαστικών εξυπηρετεί πολλούς σκοπούς:

Το ελαστικό πρέπει να «καθίσει» σωστά επάνω στη ζάντα.
Τα διάφορα μέρη του ελαστικού (σκελετός, πέλμα κλπ.) πρέπει να αποκτήσουν σωστή συνοχή μεταξύ τους.
Όταν τα ελαστικά είναι καινούργια, η επιφάνεια του πέλματος είναι λεία και αυτή η επιφάνεια πρέπει να αγριέψει για να έχει το ελαστικό τη μέγιστη δυνατή πρόσφυση.
Έτσι ο αναβάτης μπορεί να εξοικειωθεί με το νέο ελαστικό και τη συμπεριφορά του.

Προκειμένου τα ελαστικά σας να έχουν τη βέλτιστη απόδοση, η Bridgestone συνιστά οπωσδήποτε να οδηγείτε πολύ προσεκτικά κατά τα πρώτα 200 χλμ.