ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ

3D CTDM (Βελτιστοποιημένος σχεδιασμός ελαστικού)

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ 3D COMPREHENSIVE TYRE DESIGN METHOD

Η 3D CTDM είναι η τεχνολογία αυτοματοποιημένου σχεδιασμού ελαστικών της Bridgestone: ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα το οποίο περιλαμβάνει δυναμικές προσομοιώσεις 3D και αναλύσεις όλων των χαρακτηριστικών της απόδοσης ενός ελαστικού. Στον σχεδιασμο των εμπρόσθιων ελαστικών έχει μεγάλη σημασία η μεγιστοποίηση της σταθερότητας σε υψηλές ταχύτητες και η ελαχιστοποίηση των κραδασμών, ενώ ο σχεδιασμός των οπίσθιων ελαστικών περιλαμβάνει λιγότερες αυλακώσεις για πρόσφυση σε στροφές και σταθερότητα.



3LC (Σταθερότητα και πρόσφυση στις στροφές)

ΤΡΙΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΓΟΜΑΣ

Η προηγμένη τεχνολογία γόμας τριών τμημάτων της Bridgestone για το εμπρόσθιο ελαστικό σας. Η διπλή γόμα είναι σκληρή στο κέντρο του πέλματος προκειμένου να έχετε σταθερότητα κατά το έντονο φρενάρισμα, γραμμικό χειρισμό και μεγάλη χιλιομετρική απόδοση. Στους ώμους, η γόμα είναι μαλακή και "γραπώνει" για μέγιστη πρόσφυση στις στροφές ... έως και τη γωνία μέγιστης κλίσης.



5LC (Μέγιστη ελκτική ικανότητα σε κάθε γωνία κλίσης)

ΠΕΝΤΕ ΤΜΗΜΑΤΑ ΓΟΜΑΣ

Εξελιγμένη αποκλειστικά από τους μηχανικούς MotoGP της Bridgestone, αυτή η μοναδική τεχνολογία γόμας πέντε τμημάτων για τα οπίσθια ελαστικά συνδυάζει τρεις διαφορετικές γόμες. Η γόμα είναι σκληρή στο κέντρο του πέλματος για αυξημένη σταθερότητα, γραμμικό χειρισμό και μεγάλη χιλιομετρική απόδοση. Η μεσαία γόμα στους ώμους προσφέρει μέγιστη ελκτική ικανότητα σε μέτριες κλίσεις για άμεση επιτάχυνση κατά την έξοδο από τη στροφή. Χάρη στα άκρα που "γραπώνουν", μπορείτε να παίρνετε τις στροφές υψηλής κλίσης με απόλυτη σιγουριά. Εξαιρετική τεχνολογία για εξαιρετικά χαρακτηριστικά κίνησης!



CAP&BASE (Εξαιρετική πρόσφυση σε όλη τη διάρκεια ζωής του ελαστικού)

Με καταβολές από την αγωνιστική εξέλιξη της Bridgestone στο MotoGP, η μαλακή εξωτερική γόμα (Cap) σας προσφέρει πρόσφυση υψηλού επιπέδου. Παράλληλα, η εσωτερική γόμα (Base) είναι σκληρότερη και προσφέρει ιδανική ακαμψία για το ελαστικό. Όσο όμως φθείρεται το πέλμα, η σκληρότερη γόμα της βάσης δεν εκτείθεται στην επιφάνεια του δρόμου και έτσι δεν παρουσιάζεται απώλεια πρόσφυσης!



DBC (Βελτιωμένη ευελιξία)

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΔΙΠΛΗΣ ΖΩΝΗΣ

Τα οπίσθια ελαστικά Battlax BT-012SS διαθέτουν την επαναστατική κατασκευή διπλής ζώνης: μία ζώνη σε κάθε ώμο, επάνω από τη χορδή MBS. Αυτή η κατασκευή διπλής ζώνης σάς προσφέρει πρόσφυση υψηλού επιπέδου στις στροφές, ευελιξία και απορρόφηση των κραδασμών ενώ ταυτόχρονα η «ανοικτή» κεντρική περιοχή προσφέρει βελτιωμένη σταθερότητα στην ευθεία.



HTSPC (Καλύτερος χειρισμός σε όλες τις συνθήκες)

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ HIGH TENSILE SUPER PENETRATED CORD

Η Bridgestone αυτή τη στιγμή είναι ο μοναδικός κατασκευαστής που χρησιμοποιεί 5 μονά σύρματα χάλυβα σε χορδές MSB. Αυτά τα 5 σύρματα χάλυβα έχουν ανοικτή διάταξη και συστρέφονται σε μια επένδυση από καουτσούκ, η οποία εξασφαλίζει την ομοιόμορφη και σταθερή τάνυσή τους, συμβάλλοντας στην διασφάλιση καλού επιπέδου ακαμψίας ελαστικού, ευελιξίας και απορρόφησης των κραδασμών. Τα ελαστικά που διαθέτουν HTSPC προσφέρουν καλύτερη πρόσφυση στο στεγνό και στο βρεγμένο δρόμο και ακόμα καλύτερο χειρισμό λόγω της συνεχούς πίεσης επαφής. Η χορδή με μόνωση από καουτσούκ προστατεύεται από οξείδωση και παράγει λιγότερη θερμότητα, προσφέροντάς σας περισσότερο ομοιόμορφη φθορά πέλματος και καλύτερη χιλιομετρική απόδοση.



MS-BELT (Αποδίδει και στο κρύο με αυξημένη σταθερότητα)

ΜΟΝΟΣΠΙΡΑΛ ΖΩΝΗ

Η καταξιωμένη κατασκευή Mono Spiral Belt της Bridgestone - μία μονωμένη συνεχής χορδή από ειδικό νήμα τυλιγμένη στην περιφέρεια του ελαστικού - χρησιμοποιείται σε όλα τα οπίσθια ράντιαλ ελαστικά Battlax. Αυτή η μονοκόμματη κατασκευή εμποδίζει την επικάλυψη ανάμεσα σε ζώνες, ραφές και ενώσεις και είναι ελαφρύτερη από τις συμβατικές κατασκευές με πολλαπλά διασταυρούμενες ζώνες. Το μεγάλο πλεονέκτημα της MSB είναι ότι παράγεται λιγότερη θερμότητα στο ελαστικό κατά την περιστροφή του και αυτό σας προσφέρει βελτιωμένη σταθερότητα και απορρόφηση των κραδασμών κατά την κίνηση.



NanoPro-Tech™ (Ισχυρότερη πρόσφυση, καλύτερη χιλιομετρική απόδοση)

Η προηγμένη τεχνολογία NanoPro-Tech™ της Bridgestone εξασφαλίζει τη βελτιστοποίηση των χαρακτηριστικών απόδοσης του ελαστικού μέσω του ελέγχου της αλληλεπίδρασης ανάμεσα στο πολυμερές, τα πληρωτικά υλικά και τα άλλα χημικά του ελαστικού σε μοριακό επίπεδο. Αυτό συντελεί στην ελάττωση της τριβής, της θερμότητας και της παραμόρφωσης του πέλματος κατά την περιστροφή του ελαστικού, με αποτέλεσμα την καλύτερη πρόσφυση του πέλματος και τη μεγαλύτερη διάρκεια ζωής.



OBF (Ομαλή οδική συμπεριφορά στις υψηλές ταχύτητες)

EΞΩTEΡIKO ΠΛΗΡΩΤΙΚΟ ΣΤΕΦΑΝΗΣ (OBF)

Το OBF νέας γενιάς της Bridgestone παράγει βέλτιστη σταθερότητα τόσο για την απορρόφηση των κραδασμών όσο και για σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες σε εφαρμογές τουρισμού και σπορ οδήγησης. Κατατεθειμένη ευρεσιτεχνία.



RC POLYMER (Μεγαλύτερη σιγουριά στην επαφή με το δρόμο)

Η τεχνολογία RC Polymer εξασφαλίζει τη βέλτιστη κατανομή του πυριτίου στη γόμα του ελαστικού και βελτιώνει την ευελιξία του πέλματος, επιτρέποντας μεγαλύτερη επαφή με το οδόστρωμα και στη ζέστη και στο κρύο. Η ελάττωση της μοριακής τριβής βελτιώνει ακόμα την αντίσταση κύλισης, αυξάνοντας έτσι την οικονομία καυσίμου



SACT (Υψηλότερη χιλιομετρική απόδοση )

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ SACT

Ένα ακόμα αποτέλεσμα της εντατικής έρευνας και ανάπτυξης της Bridgestone. Η SACT συνδυάζει δύο διαφορετικές γόμες ελαστικού σε μια κατασκευή η οποία προσφέρει μεγάλη αντοχή στη φθορά για αξιόπιστη καθημερινή οδήγηση συν στιβαρή πρόσφυση στους ώμους για τις στροφές. Επιτέλους λοιπόν ένα ελαστικό το οποίο προσαρμόζει την χρήση του στον τρόπο οδήγησής σας, με ώμους για αυξημένη ελκτική ικανότητα και κεντρική γραμμή που ενισχύει την χιλιομετρική απόδοση. Η τέλεια επιλογή για σπορτίφ αναβάτες που αποζητούν μεγάλη χιλιομετρική απόδοση και σχέση κόστους / απόδοσης!



SACT + CAP&BASE (Επιδόσεις σε όλες τις καιρικές συνθήκες)

Το SACT προσφέρει χιλιομετρική απόδοση από το κέντρο του πέλματος και πρόσφυση από τους ώμους, ενώ το υποκείμενο στρώμα Cap & Base προσφέρει βελτιωμένη ακαμψία πέλματος για καλύτερη πρόσφυση, απορρόφηση των κραδασμών και επιδόσεις σε όλες τις καιρικές συνθήκες.



SILICA RICH (Ισχυρότερη πρόσφυση στο βρεγμένο και στο κρύο)

ΓΟΜΑ SILICA RICH ( ΓΙΑ ΟΠΙΣΘΙΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ)

Η γόμα Silica Rich της Bridgestone προσφέρει στα οπίσθια ελαστικά βελτιωμένη πρόσφυση στο βρεγμένο και τις χαμηλές θερμοκρασίες, εξασφαλίζοντας άριστο χειρισμό από τη στιγμή που θα αρχίσετε να οδηγείτε. Η γόμα Silica Rich προσφέρει ακόμα πιο σταθερή πρόσφυση με διάρκεια .



SILICA RICH EX (Περισσότερη σιγουριά από την πρόσφυση του εμπρόσθιου ελαστικού)

SILICA RICH EX (ΓΙΑ ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ)

Με υψηλότερη περιεκτικότητα σε πυρίτιο, το Silica Rich EX προσφέρει στο εμπρόσθιο ελαστικό σας ακόμα καλύτερες επιδόσεις στο βρεγμένο. Συνδυάζεται με RC Polymer, το οποίο ενισχύει τη δράση του πυριτίου και παρατείνει τη διάρκεια ζωής του ελαστικού.



GP-BELT

Μία νέα ζώνη προστέθηκε στην συμβατική MS BELT για εξισορρόπηση της πίεσης στην επιφάνεια επαφής με το έδαφος. Με την αύξηση της επιφάνειας επαφής βελτιώθηκε η πρόσφυση κατά τη διάρκεια των στροφών. Επίσης έχουμε γενικά βελτιωμένη πρόσφυση, μείωση της επιφάνειας επαφής που προκαλεί ολίσθηση και καλύτερο έλεγχο της φθοράς.



V-MS-BELT

Η μεταβλητή μόνο σπιράλ κατασκευή ζώνης βελτιστοποιεί την απόσταση μεταξύ του συρμάτινου συστήματος HTSPC προκειμένου να αλλάξει η ακαμψία στο βέλτιστο της σε όλη την περιοχή πέλματος.



3LC + Cap and Base

Το 3LC προσφέρει χιλιομετρική απόδοση από το κέντρο του πέλματος και πρόσφυση από τους ώμους, ενώ το υποκείμενο στρώμα Cap & Base προσφέρει βελτιωμένη ακαμψία πέλματος για καλύτερη πρόσφυση, απορρόφηση των κραδασμών και επιδόσεις σε όλες τις καιρικές συνθήκες.