Νομική ειδοποίηση
1 Με βάση τα τρέχοντα αποτελέσματα εσωτερικών δοκιμών απόδοσης φθοράς σε σχέση με τους προκατόχους R-STEER 001, R-DRIVE 001 και R168. Μεγέθη 315/80R22.5 για ΤΙΜΟΝΙ και ΟΔΗΓΗΣΗ και 385/65R22.5 για ΡΥΜΟΥΛΚΟΥΜΕΝΑ.
2 Δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν από την TÜV SÜD κατόπιν αιτήματος της Bridgestone τον Νοέμβριο του 2019 στις εγκαταστάσεις EUPG, Aprilia (Ιταλία) για δοκιμές σε υγρό έδαφος, σε MAN TGX 26.500, σε μέγεθος ελαστικού 315/80 R 22.5. Bridgestone DURAVIS R-STEER 002 / R-DRIVE 002 σε σύγκριση με τις επιδόσεις των κύριων ανταγωνιστών στην ίδια κατηγορία: Michelin X Multiway 3D XZE / X Multiway 3D XDE, Continental Hybrid HS3 / Hybrid HD3, Goodyear Kmax S Gen.2 / Kmax D Gen.2. Αριθμός έκθεσης παραρτήματος [713168488] Απόσταση πέδησης σε υγρό έδαφος (60 km/h έως 0 km/h) σε μέτρα: Bridgestone DURAVIS R002 (24,9), Continental Hybrid (25,3), Goodyear K-max Gen-2 (25,5), Michelin X Multiway 3D (26,1) Πλευρική σταθερότητα πρόσφυσης σε υγρό οδόστρωμα (στροφές) σε μέτρα/δευτερόλεπτο 2: Bridgestone DURAVIS R002 (3,18), Continental Hybrid (3,14), Goodyear K-max Gen-2 (3,14), Michelin X Multiway 3D (3,15).
3 Ετικέτα ΕΕ σε μεγέθη 315/80R22.5 STEER & DRIVE και 385/65R22.5 σε ΡΥΜΟΥΛΚΟΥΜΕΝΟ ΟΧΗΜΑ.
4 Βάσει εσωτερικής αξιολόγησης πεδίου. Κατάσταση Μάϊου 2019.